Tuesday, September 27, 2016

Sielkunde, psyc anaptyxis , lewensgehalte

Binary Options "zero risiko" Strategie Ek gaan om jou te wys hoe om jou geld te verdubbel elke 10 dae met zero risiko Klink te goed om waar te wees. Maar as ek herformuleer bogenoemde sin soos "Ek gaan om jou te wys hoe om 10% wins alledaagse maak". As jy weet van binêre opsies en sy potensiaal, sal jy waarskynlik sê: "Wat die kak? Ek kan 70% wins te maak in 'n enkele halfuur handel in binêre opsies " As jy regtig daardie soort wins konsekwent kan maak, dit is nie vir jou. Maar as jy opgewonde oor die maak van groot geld uit binêre opsies gewees het, maar het net die gesig gestaar die verliese tot nou toe, jou lot is om te verander. Die navraag hier is "zero risiko". Elke binêre opsie produk in die mark sal sê: "$ 500 in 60 sekondes", "$ 1500 in een dag", "$ 1000 in 'n uur", maar niemand praat oor die lang termyn in ooreenstemming geld. Dit is omdat niemand jou kan waarborg 'n konsekwente wins te maak. Die rede hiervoor is die risiko wat verband hou met die binêre opsies. Dit is hier waar my strategie verskil van die res soos dit is ontwerp vir 'n lang termyn en konsekwent wins. Deesdae, almal sê dat binêre opsies is 'n maklike vorm van handel enigiemand kan handel in binêre opsies wat jy nie nodig het om basiese beginsels van die mark weet om voordeel te trek in binêre opsies Ek smeek om te verskil. Sonder die behoorlike weet hoe van die mark en handel, kan jy soms wen, maar algehele jy sal net in die gesig staar verliese. Binary Options is nie net raai, of die mark styg of daal nadat sekere tyd sal wees. Daar is belangrike vrae wat gevra moet word en ontleed Op of af. Wat is die tendens. Is daar kanse tendens omkeer. Wat moet die periode wees. Jy kan nie net raai al hierdie antwoorde en verwag dat almal van hulle reg te kry ten minste 60% van die tyd. So dit vereis dat jy die mark te verstaan ​​as jy regtig moet konsekwent wins uit binêre opsies. En kom dus 'n groot risiko vir die handel maagde daar buite. So, wat moet jy verwag van my strategie Ek gaan nie om jou te leer oor die basiese beginsels mark en alles wat tegniese kak hoewel my strategie vereis dat jy 'n paar van die basiese beginsels te verstaan. 'n paar baie klein kinders, wat jy reeds kan weet. Ek gaan om jou te wys 'n strategie wat die eenvoud van binêre opsies vir beginners hou en net verminder die kanse van verliese en dus verminder die risiko. Met my strategie, die waarskynlikheid om al die bogenoemde vrae beantwoord korrek verhoog en julle tot geen nut van meer as 95% van jou ambagte. Laat my kry jy 'n bietjie meer opgewonde oor wat jy die geld op die spel. As jy begin van die aanvanklike belegging van $ 100, hier is die winsvlakke wat jy sal bereik: Na 10 dae $ 200 Na 20 dae $ 400 Na 30 dae $ 800 Na 40 dae $ 1600 Na 50 dae $ 3200 Na 60 dae $ 6400 As jy kyk na 20 verhandelingsdae in 'n maand, sal jy $ 6400 na 3 maande het. En as jy eers 5000 merk bereik, jy moet net om dit te verdubbel elke 10 dae om 'n mooi 10.000 $ maklik maak met baie min werk gelewer en met zero risiko. Al wat jy ooit sal belê is $ 100. In feite, kan jy belê so min as $ 5 en hou verdubbel dit elke 10 dae met my strategie. So laat my toe om vir jou my goudmyn, my geheime stelsel, my strategie wat jou geld sal verdubbel elke 10 dae gewaarborg bied. Eerstens, om my stelsel gebruik, sal jy 'n rekening oop te maak met betonmarkets. BetonMarkets. 'n maatskappy van Regent Markte, is 'n baie ou en hoogs gerespekteerde makelaar. Dit is belangrik om 'n rekening by BetonMarkets oop as hulle het 'n unieke kenmerk wat toelaat dat jy jou eie versperring en periode te kies wanneer die handel Touch opsies en High / Low Options. Die opbrengste aangepas op grond van die huidige markwaarde, die geselekteerde versperring en die verstryking tyd. Hierdie funksie is nie aangebied word deur enige ander makelaar en dit is presies die funksie wat ons nodig het vir my strategie. Nog 'n goeie eienskap wat deur BetonMarkets is Random indekse wat oop om handel te dryf op 24 * 7. So jy sal nie ophou om winste selfs oor naweke as jy wil is. Maar ek verkies om nie om te belê in 'n ewekansige indekse. Ook, hulle bied jou 'n demo rekening te skep sonder om selfs 'n enkele sent te belê. Sodra jy goed om te gaan, kan jy 'n ware rekening te skep en die regte geld te deponeer. Die minimum deposito bedrag is net 5 $ en die minimum handel belegging is net 1 $. Maar, vir my strategie, ek sal 100 $ in die rekening deponeer. BetonMarkets bied 4 tipes ambagte: Daal / styg. Die gewone binêre opsie handel waar jy moet om te voorspel of die mark styg of daal van die huidige vlak sal wees by die verstryking tyd. Hoë lae . Dit is soortgelyk aan daal / styg Bets behalwe dat jy jouself te kry om die versperring in plaas van die standaard huidige vlak te kies. Die terugkeer winspersentasie is aangepas volgens die gekose versperring en periode. Raak / Nee Touch. Hier, jy het om te voorspel of die mark sal raak of die geselekteerde versperring nie raak voor die verstryking tyd. Weereens, jouself te kry om die versperring te kies. Die terugkeer winspersentasie is aangepas volgens die gekose versperring en periode. In uit . Dit het 2 variasies: Bly Tussen / gaan buite. Voorspel of die mark tussen bly of gaan buite die geselekteerde lae en hoë hindernisse voor die verstryking tyd. Eindig Tussen / Buite. Voorspel of die mark sal wees tussen of buite die geselekteerde lae en hoë hindernisse by die verstryking tyd. BetonMarkets het vier tipe bates Forex, Commodities, Indekse en Random indekse. Ewekansige indekse hul eie weergawe van indekse gebaseer op lukraak gegenereerde nommers. Alhoewel, hulle winsgewend kan wees, hulle is hoogs onvoorspelbaar en ek nie regtig verkies om dit te gebruik vir my strategie. Vir Forex, die minimum periode vir hoog / laag, Touch / Nee Touch en In / Out opsies is 1 dag maw as ek vandag 'n handelsmerk te plaas, sal dit môre verval aan 23:59:59 GMT. Vir aandeelindekse en kommoditeite, is dit 7 dae. Dit is die rede waarom ek verkies om te handel met Forex omdat my strategie konsentreer op 'n daaglikse doelwitte. Ook vir my strategie, ek sal konsentreer op die Touch opsies. Nog 'n belangrike kenmerk van BetonMarkets is die vermoë om die handel te vroeg verkoop. So as ek 'n handelsmerk op euro / dollar met periode van 1 dag gemaak het, sal ek in staat wees om dit te verkoop voordat vandag einde maw 23:59:59 GMT. Die tempo waarteen die transaksie verkoop word vertoon en hou op die verandering van volgens die huidige stand van die handel. Met al die inligting, laat ek my strategie onthul. Soos ek gesê het voor my strategie werk op 'n daaglikse teiken van 10%. As jy meer tyd het, kan jy gaan vir 20% en as jy wil meer versigtig te wees, kan jy gaan vir 5%. (Lees my laaste sin baie versigtig, ek sal terug na dit later kom) So hier is my strategie vir Touch opsies. Touch Options Gaan na Betting Begin - & gt; Touch / Nee blad Touch Jy kan die mark te kies en dit sal jou wys die huidige plek van daardie mark. Dan kan jy insette 'n versperring en duur vir wat jy wil om 'n ambag te plaas. 0 dae beteken die handel sal verval aan die einde van die dag. (Vir Touch Options, 0 dae is slegs beskikbaar vir Random indekse.) Die uitbetaling verwys na die totale bedrag wat jy saam sal ontvang met die wins as jy die handel te wen. Sodra jy op die knoppie "Kry Bet Pryse" getref het, sal jy 2 handel opsies op die reg te kry. In die voorbeeld hierbo, ten einde 'n uitbetaling van 103 $ te kry, sal jy het om die Touch weddenskap te koop teen 52,62 $ maw jou handel belegging. Dit beteken dat as Random indeks 50 afrondingswerk 796,8612 voor die dag einde, jy sal 'n netto wins van 50,38 $ maw 96% wins van jou belê handel bedrag van 52,62 $ maak. As jy die versperring nader aan die huidige plek te maak, die Return persentasie vir Touch opsie verminder. Vir Nee Touch opsies gaan dit meer as 1600%, maar dit is nie vir ons belangrik. Jy kan ook sien die tendens grafiek by die onderkant van die bladsy. Die blou lyn toon die geselekteerde versperring. Jy kan 1 uur, 6 uur kies, en 12 uur tendens tot 365 dae. Die grafiek hieronder toon die tendens van die vorige 6 uur. As jy die kaarte opsie Interaktiewe kies, kan jy ook sien hoe meer interaktiewe kandelaar grafiek. Nou, kyk na die grafiek hierbo, selfs 'n baba kan jou vertel dat dit die versperring van 792 sal raak in nie meer as 'n halfuur van nou af. So as jy 100 $ in die Touch opsie te belê op die oomblik, sal jy 3 $ wins te maak, absoluut risiko gratis. Maar die bogenoemde scenario lyk baie eenvoudig, maar wat as die tendens skielik neem 'n teenoorgestelde beurt en nooit terug terug. Die ideaal is dat is nie hoe die mark werk. Maar nog steeds, om die risiko heeltemal uit te skakel, is daar is nog 'n ontleding stap wat jy moet doen voordat jy jou handel. Gaan na forexpros. Jy kan die volledige tegniese ontleding van al die groot forex geldeenheid pare op forexpros sien. Kies die geldeenheid paar waarin jy jou geld sit. Onder die Tegniese blad, kan jy die verskillende ondersteuning en weerstand punte vir die geldeenheid vir verskillende tydskale van 5 minute toesien 1 dag. Ook, is die algehele Opsomming gegee van "Sterk verkoop" na "Sterk Koop" Net kyk na die algehele Opsomming vir elk van die gegewe tyd skale. As dit is Sterk verkoop op al die tydskale, kyk vir S1 en S2 punte vir elk van die tydskale. Kies een van die punte wat rondom 8-12 pitte uit die huidige plek en maak 'n tikkie opsie handel. Dit sal jou 6-10% opbrengs gee. Net so, as dit is sterk Koop op al die tydskale, kyk vir R1 en R2 punte. Ek gewoonlik net check die Classic ondersteuning en weerstand punteskaal. Ook, kan die Opsomming van 5 en 10 minute word geïgnoreer jy een keer ondervinding in hierdie strategie te verkry. Ook, dit is belangrik dat jou handel strek nie oor 2-3 ure. So hier is 'n paar wenke vir die maak van die regte ambagte: Nooit stel jou versperring te groot. Ek weet sien die tendens soos voor en Sterk verkoop of Sterk Koop seine op alle skale; dit is baie aanloklik om die versperring selfs hoër gestel. Maar dit sou beteken 'n hoër risiko. Ideaal gesproke moet jy gaan vir opbrengste tussen 4 tot 7%. Dit is wat ek bedoel bo toe ek gesê het dat jy kan gaan vir 5% as jy meer versigtig maw verdien in een perfek reg handel net 5%. En gaan vir 20% net as jy meer tyd, dit wil sê 4-5 ambagte per dag met 4-7% op elke handel. As jy gaan meer as 10% in 'n enkele handel, is jy die verhoging van die risiko vlak en die hele basis van hierdie strategie. Sien die algehele tendens in die afgelope paar uur, dan sien die huidige tendens in die afgelope paar minute en dan maak 'n handelsmerk in die rigting van die tendens. So as die algehele tendens opwaarts is, Don t 'n handelsmerk te maak indien die tendens in die afgelope paar minute gaan. Sodra dit begin opgaan, kies 'n versperring hoër as die huidige plek. Maar dit is 'n goeie idee om 'n handelsmerk te maak wanneer 'n up gaan tendens maak 'n skielike ruk afwaarts of andersom, want alte seker sal herstel. Moenie eens die baie swak seine soos Strong te verkoop van 15 minute tot 1 dag, maar sterk Koop vir 5 minute te ignoreer. Daar was kere tydens my toets van hierdie strategie toe ek geïgnoreer sulke seine en verloor die volledige handel al die Touch punt was net 6-7 pitte uit die huidige vlak. Nog 'n paar punte 'N baie belangrike ding vir 'n bedryf is om die verlies te vermy. Indien enige van jou handel het begin verloor vir jou, moet jy 'n stop verlies teiken het. Ideaal moet dit 20% van jou belegging wil sê as jy 'n handelsmerk vir 100 $ gekoop het, dan moet jy dit te verkoop indien die markprys gaan onder $ 80. Nog 'n belangrike punt is die vraag of al jou geld te belê in 'n enkele handel of deel dit onder verskeie ambagte. Die ideaal is sy altyd beter om jou belegging in verskeie ambagte verdeel. Maar hier, daar is 'n uitsondering. As jy 110% seker oor die handel, kan jy al jou geld te belê op 'n handel. Dit is omdat die risiko is baie laag in hierdie strategie. So, byvoorbeeld, 'n positiewe nuus het gekom in wat die maak van die euro / dollar styg, kan jy seker wees van die wins met die druk opsie net bokant die huidige plek. OK. Nou het ek julle die strategie gegee, Ek het jou die plan gegee, en nou is die uitvoering daarvan is op jou. So waarvoor wag jy nog vir. Maak 'n rekening met BetonMarkets nou en begin handel risiko vry. Wil jy 'n gelukkige handel.


No comments:

Post a Comment