Tuesday, September 27, 2016

Hoe kan jy handel binêre opsies

Hoe om te kies 'n binêre opsies makelaar op April 4, 2013 deur admin In Blog Comments Off op hoe om te kies 'n binêre opsies makelaar Hoe kies jy 'n Binary Options makelaar? handel Binary Options het net al sedert 2008 en baie makelaars het net om vir 'n paar jaar of minder is. Baie van hulle is nuwe en het nog nie genoeg tyd om hulself te vestig as 'n betroubare en betroubare gehad. Die mark Binary Options is nuwe, innoverende en opwindende en alle makelaars hard meeding vir handelaars besigheid. Dit is 'n goeie ding vir beleggers, want dit maak die huidige groep van makelaars mededingende met 'n beter kontrak terme en 'n hoër gehalte diens. Maar daar is 'n paar faktore wat 'n paar Binary Options makelaar beter as ander maak sodra jy weet wat om te kyk vir. Wanneer navorsing oor 'n Binary Options platform te hou die volgende punte in gedagte. Sommige makelaars betaal meer as ander. Kies altyd die platform wat gee jou die grootste uitbetaling, dit is net gesonde verstand. Net soos inkopies doen vir enige ander produk of diens te kies die beste waarde vir geld of in hierdie geval die platform wat jou opbrengs maksimeer. Jy moet 'n verhandelingsplatform wat uitbetaal ten minste 65-70% te kies. Jy weet vooraf wat die uitbetaling gaan wees of selfs wat die verlies gaan wees voor die verstryking van die opsie, dit is een van die grootste voordele van handel in Binary Options. Sommige platforms terugbetaal soveel as 15% wanneer jy "uit die geld" wat is 'n bietjie vergoeding vir jou wanneer jy dit verkeerd en is beter as niks is. So, kies 'n platform wat selfs betaal wanneer jy verloor en op soek na "uit die geld" opbrengste sal jou help om die resultate vernou die keuses. verkies altyd 'n platform wat 'n wye verskeidenheid van gemeenskaplike bates bied. Dit verhoog die kanse van daardie bate ontleed, bespreek of oor verslag gedoen. Jou kanse om goeie navorsing oor die bates te verhoog as die verskeidenheid van bates wat toeneem. Die ontleding en navorsing wat jy vind aanlyn sal jou help om die "sit" of "noem" besluit te neem. Wees op die uitkyk vir "ekstra" koste soos fooie te deponeer of fondse te onttrek. Sommige makelaars het 'n lae of nul koste, maar baie het verborge koste wat nie optel. Goeie ondersteuning is die sleutel tot 'n probleemvrye handel ervaring en 'n makelaar die moeite werd oorweging moet 'n goeie kliëntediens ondersteuning fasiliteit het. Jy weet nooit wanneer jy hulp of ondersteuning nodig het. Daarbenewens het baie het live chat en plaaslike hulptoonbank nommers. Goeie platform en webwerf veiligheid is 'n moet. Kyk vir 'n platform wat 128 bit SSL enkripsie het. Iets baie nuwe handelaars miskyk is die makelaar se terme & amp; voorwaardes. Dit is baie belangrik om nou 'n kontrak of terme & amp te hersien; toestande by die keuse van 'n binêre opsies makelaar. Kyk uit vir hul koers van uitbetaal, soos ek hierbo gesê dit ten minste 65-70% en verkieslik meer moet wees as 'n makelaar betaal minder jy alternatiewe moet oorweeg. Kontrakte en Voorwaardes & amp; Voorwaardes sal ook 'n lys van enige uitbetalings op "uit die geld" as aangebied. Hierdie belangrike dokument sal u ook voorsien met die lys van bates aangebied, die omvang van die verstryking keer aangebied en enige minimum of maksimum beleggingsbedrae toegelaat. Een laaste punt is om seker te maak watter terme is wat verband hou met enige bonusse aangebied, dit is belangrik aangesien die meeste makelaars sal jy nodig het om meer as een keer die bonus aangebied handel. Die kontrak sal jy 'n goeie beeld gee as om te bepaal of die betrokke makelaar / platform by jou behoeftes. Soos die Binary Options handel in die mark is relatief nuut, baie van die makelaars is nuwe te en nuwe makelaars gereeld verskyn. Dit is jou verantwoordelikheid om hulle uit te gaan deur hulle navorsing met behulp van online hulpbronne, forums, aanbevelings, verwysings ens Daar is baie bronne aanlyn vandag wat resensies van platforms en makelaars het en is 'n besoek werd. As daar iets is glad opduik jy moet aanbeweeg, want daar is baie om van te kies. Check uit die resensies van ons gunsteling makelaars wat almal geniet soliede reputasie en is waarskynlik die beste in die besigheid. Om op te som, is daar baie veranderlikes en punte om te oorweeg, maar jy is op soek na 'n eerlike makelaar, waar jou geld veilig sal wees en wat gee jou waardeer. Jy nodig het om terug te probeer en jou opbrengste te maksimeer, kry iets as jy verloor, moet jy die wydste keuse van bates te minimale ekstra koste tradewith en bo alles wat jy van 'n veilige omgewing te skep waarin om handel te dryf nodig. Moenie vergeet om enige terme & amp te hersien; voorwaardes wat aangebied word en om 'n bietjie navorsing oor die reputasie van die makelaars 'uit te voer. Top Trading Brokers Terme & Voorwaardes | Privaatheidsbeleid AsOpcoesBinarias. com geen aanspreeklikheid vir verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf aanvaar; Dit sluit onderwys materiaal, prys aanhalings en kaarte, en ontleding. Wees asseblief bewus van die risiko's wat verband hou met handel in die finansiële markte, nooit meer geld te belê as wat jy kan risiko verloor. Die risiko's wat betrokke is in die handel binêre opsies is hoog en is dalk nie geskik vir alle beleggers nie. AsOpcoesBinarias. com aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk die gesig staar as gevolg van die gebruik van die data aangebied op hierdie webtuiste te behou. Sommige Binary Options Maatskappye is nie gereguleer in die Verenigde State met regulerende agentskappe. Die AsOpcoesBinarias. com Network is opvoedkundige materiaal en nie handel advies. Handel op jou eie risiko. Hoe nader aan die Binary Options Forum Nou as jy kan dink kry ek honderde (letterlik) van e-pos my daagliks vra oor verskeie aspekte van die saak en my strategieë en hoe om op te rig kaarte en algemene chat vrae, plus 'n ton van spam en ek probeer om so vinnig as ek om te antwoord kan, wanneer ek 'n kans, maar dit is besig om te onbeheerbaar vlakke vir my nou. So, van nou af, ek sal eers die vrae te beantwoord en gee ondersteuning en die gevorderde aanwysers aan lede van my Binary Options Live Trading Gemeenskap en Forum. Dit is duidelik dat ek nie almal daar te hê, dit sal net nie werk nie. Die webwerf kry 'n baie besoekers elke dag en die meeste is eg, maar daar is 'n baie scammers en spammers sowel. So, wat ek gaan doen, is om te hou toegang vir die ouens wat een van die aanbevole makelaars sluit onder my partner skakel en te befonds hul rekening. Net stuur vir my 'n e-pos aan jou rekening nommer en naam en watter platform en ek sal dit kry vir die opstel van jou sodat jy kan inskryf. Jy kan vind 'n "privaat kontak Keith" vorm op die onderkant regs van hierdie bladsy. Binne-in die forum is waar jy al die gevorderde aanwysers vir aflaai vind. Dit is die enigste eerlike manier wat ek kan dink om dit te doen sonder dat dit om te gejaagde en chaotiese en spammy. Ek het dit vir almal oop in 'n stadium, maar dit net verander in 'n reuse-spam fees. So as jy wil in te sluit, jy weet wat om te doen. Voor te kliek op 'n skakel of banier, asseblief duidelik die koekies in jou browser. Hou op dieselfde tyd: Ctrl + Shift + Delete Dit sal bring die opsies om koekies en ander werf en prop data verwyder. Kies wat en duidelik uit die begin van tyd. Sodra jy dit gedoen het, en kliek dan op die makelaar banier of skakel wat jy wil om aan te sluit of 'n blik op. Die rede hiervoor is om seker te maak dat jy is verbind tot my, sodat wanneer jy kontak my om my te vertel dat jy ingeskryf onder my skakel, kan daar geen teenstrydighede. As jy nie hierdie stap te neem, kan die makelaars sê dat jy nie konnekteer via my en wat sal die einde van daardie wees. So, asseblief ophou nou en dit doen. Hou op dieselfde tyd: Ctrl + Shift + Delete en koekies en ander werf data en plugins te verwyder vanaf die begin van tyd. Jy sal vind dat maak die leser bespoedig asook dit ontslae raak van alles wat asblik. My aanbeveel makelaars op die oomblik is. Alle gratis rekeninge om dit join - teken en 'n rondspeel en kry 'n gevoel van wat hulle het om te bied en kry dan terug na my as jy eintlik 'n deposito te maak As jy nie wil 'n rekening oop te maak met een van my aanbeveel makelaars en nog steeds wil die Gevorderde Indicators, dan is jy welkom om 'n eenmalige fooi van $ 300 betaal vir hulle, wat toegang tot die forum vir die lewe van hierdie sluit webwerf. (nie terugbetaalbaar) Maar, ek wil nie jou geld om eerlik te wees. Ek sou eerder jy eintlik neem jou $ 300 en 'n rekening oop te maak en te begin handel en om geld te maak. Dit na-al is die doel van hierdie webwerf, dit wil sê om jou te help geld maak. So moet asseblief nie vir my skryf vir my sê dat jy reeds een van die rekeninge, wat moet jy doen. Maak die ander aanbeveel makelaar is die antwoord. (Jy sal ontdek mettertyd dat dit beter is om twee of meer makelaars het.) Wat moet ek doen as ek reeds al die makelaars? Wel, jy kan vir my 'n e-pos stuur en Ek sal julle 'n alternatiewe makelaar te probeer gee. Vir die Amerikaanse handelaars, ongelukkig kan ek nie 'n makelaar aanbeveel vir jou as ek nie enige van die oes van binêre makelaars bereid is om handelaars aanvaar VSA op die oomblik vertrou. Ek dink dat hulle almal scammers, maar miskien is dit sal in die toekoms verander wie weet. Jy sal ongelukkig moet die aanwysers te koop.


No comments:

Post a Comment